Martin Ulbrich - publicista v oblasti školství a vzdělávání

Oblíbenost: 655 - Nezávislý blog

Martin Ulbrich - osobní stránky publicisty, copywritera, příležitostného korektora a lektora češtiny pro cizince.


Proč nemohu býti sluníčkářem, i kdyby konvičkovci ...

2016-04-10 17:40:00

Na různých serverech a sociálních sítích jsem dostal otázku, zda jsem takzvaný sluníčkář, havloid či příslušník pražské kavárny. Doufám, že na ni uspokojivě odpovím tímto článkem. ......


Jak propojit drobečkovou navigaci Joomly s Rich Sn...

2016-03-14 18:59:00

Breadcrumbs neboli drobečková navigace je v dnešní době nedílnou součástí každého uživatelsky přívětivého webu. Podívejte se, jak zobrazit breadcrumbs vašich stránek přímo ve výsledcích vyhledávání Googlu. ......


Češtinářské peklo #3: Bulvární speciál pro čtenáře...

2016-02-25 18:25:00

Po delší odmlce vám přináším další várku hrubek a jazykových zhovadilostí našich online diskutérů. Dnešní díl jsem se rozhodl věnovat čtenářům oblíbeného bulvárního serveru Extra.cz, kteří mezi elitou Češtinářského pekla rozhodně nesmějí chybět. ......


Jak napsat uvozovky? Návod pro běžné uživatele i č...

2016-02-02 18:20:00

Psaní českých uvozovek je jednou z nejčastějších jazykových chyb uživatelů internetu. Ani některým novinářům celoplošných online médií přitom nevadí, že ohraničují citace zkomoleninou anglických uvozovek. Mohou za to dva typicky české nešvary – neznalost a pohodlnost. ......


Jak zveřejnit v Joomle článek ve více kategoriích ...

2016-01-15 10:40:00

Dnes jsem se rozhodl podrobněji odpovědět na otázku, jak lze v redakčním systému Joomla přidat jeden článek do více kategorií. A současně zklamat většinu uživatelů, kteří ji pravidelně pokládají na diskusních fórech. ......


Je Váš blog na ceskeblogy.cz?

Byl Váš blog schválen a přidán na ceskeblogy.cz? Pochlubte se, že tvoříte kvalitní, český obsah a vložte na své stránky tuto ikonku:

ikonka

Proč vznikly ceskeblogy.cz?

Jaký je smysl tohoto portálu? Přečtěte si více o tom, proč a jak vznikl projekt ceskeblogy.cz?

úryvek z textu ... "Překvapilo nás, kolik lidí je ochotných vyhodit peníze za PR článek na uměle vytvořených skladištích bez konceptu. Velká část těchto lidí přitom vlastní a pečlivě udržuje svůj blog, který je součástí jejich eshopu či internetové služby."...